Telewizja2018-11-02
3

„M jak miłość” kończy 18 lat. TVP2 emituje specjalny urodzinowy spot serialu (wideo)

Telewizyjna Dwójka rozpoczęła emisję specjalnego urodzinowego spotu serialu „M jak miłość”, który 4 listopada br. będzie obchodzić jubileusz 18-lecia nadawania.

W spocie występują gwiazdy związane z serialem, m.in: Teresa Lipowska, Katarzyna Cichopek, Joanna Kuberska, Barbara Kurdej-Szatan, Anna Mucha, Karolina Sawka, Marcin i Rafał Mroczkowie, Krystian Wieczorek oraz Mikołaj Roznerski wraz z serialowym synem.

Materiał powstał we współpracy spółki MTL Maxfilm (produkującej serial) ze studiem Platige Image, które odpowiadało za opracowanie efektów specjalnych spotu.

Za reżyserię spotu odpowiedzialny był Jakub Skoczeń. W materiale wykorzystano utwór muzyczny „Dach” wykonywany przez TABB & Saound'n'Grace.

Trwający 30 sekund spot emitowany jest na antenie TVP2 w okresie od 27 października do 11 listopada br.

Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będzie także urodzinowa kampania internetowa, której start zaplanowany jest na poniedziałek, 5 listopada.

„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 4 listopada 2000 roku. Akcja serialu rozpoczyna się świętowaniem 40. rocznicy ślubu Barbary i Lucjana Mostowiaków.

Od wielu lat jest to najchętniej oglądany serial telewizyjny w naszym kraju. Jego średnia widownia w sezonie 207/2018 wyniosła 5,77 mln osób. Przełożyło się to na 37,16 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 31,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 32,41 proc. w grupie 16-59.

TVP2 w czasie emisji „M jak miłość” miała pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49. Wpływy reklamowe wyniosły 97,87 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:M jak miłość, TVP2

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas