Telewizja2016-03-07
40

„M jak miłość” hitem tygodnia. „Bodo” zgromadził 3,8 mln widzów

W zeszłym tygodniu liderem oglądalności, gromadzącym 6,9 mln widzów, był serial „M jak miłość”, a kolejne pozycji zajęły „Na dobre i na złe” i „Ojciec Mateusz”. Nowy serial „Bodo” znalazł się na ósmym miejscu i miał 3,8 mln widzów. Wśród pozycji rozrywkowych największym zainteresowaniem cieszyła się „Jaka to melodia?”

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl, w okresie od 29 lutego do 6 marca br. najwięcej widzów zgromadził nadawany w Dwójce serial „M jak miłość”, którego poniedziałkowy odcinek zobaczyło 6,92 mln osób przy udziale w rynku wynoszącym 41,91 proc.

Drugie miejsce należało do serialu „Na dobre i na złe”, także emitowanego w TVP2. Przyciągnął on w zeszłym tygodniu przed ekrany 5,05 mln widzów, a jego udział wyniósł 31,60 proc.

Na podium znalazł się jeszcze nadawany w TVP1 „Ojciec Mateusz”, którego pierwszy odcinek nowej serii zobaczyło 4,44 mln osób przy udziale wynoszącym 27,80 proc. Czwarte miejsce należało do „Teleexpressu” - widownia programu informacyjnego Jedynki wyniosła 4,34 mln osób.

Nowy serial TVP1 „Bodo” znalazł się dopiero na ósmym miejscu z widownią na poziomie 3,81 mln widzów, co dało stacji 22,10 proc. udziału w grupie 4+. Warto dodać, że pierwszy odcinek nadawanej rok temu w tym paśmie dziewiątej serii „Rancza” miał 6,86 mln widzów.

Wśród programów rozrywkowych liderem okazała się nadawana w Jedynce „Jaka to melodia?”, która znalazła się na miejscu 11. Jej oglądalność wyniosła 3,31 mln osób, a udział w rynku - 26,73 proc.

Drugą pozycję w kategorii rozrywki zajął talent-show TVN „MasterChefJunior”, który śledziło 3,03 mln oglądających (17,62 proc. udziału).  Trzeci był tutaj „Taniec z Gwiazdami” Polsatu (2,86 mln widzów, 18,42 proc. udziału).

Zobacz tabelę

W grupie komercyjnej 16-49 liderem oglądalności także był serial „M jak miłość”, który miał tutaj 2,29 mln widzów i 34,66-proc. udział. Druga pozycja należała do „MasterChef Junior” z widownią na poziomie 1,67 mln osób i udziałem wynoszącym 23,65 proc. Był to jednocześnie najchętniej oglądany program rozrywkowy w tej grupie.

Trzeci był serial „Na dobre i na złe” (1,58 mln widzów, 24,89 proc. udziału), czwarte miejsce zajęły poniedziałkowe „Fakty” TVN (1,32 mln, 25,20 proc.).

W tej grupie ósme miejsce należało do serialu TVN „Druga szansa” (1,19 mln; 20,25 proc.), a oczko niżej znalazł się też nadawany w tej stacji reality-show „Kuchenne rewolucje” (1,13 mln; 19,34 proc.). W top 20 grupy 16-49 brak natomiast serialu „Bodo”.

Zobacz tabelę

Autor:PP

KOMENTARZE(40)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas