Reklama2009-03-16
0

Maciej Dzianachowski dyrektorem ds. zakupu mediów w Starcomie

Maciej Dzianachowski, dotychczas senior buying manager w domumediowym Starcom, awansował na stanowisko dyrektora ds. zakupumediów.

Maciej Dzianachowski, dołączył do Starcomu w 2003 r. obejmującstanowisko media plannera buyera. Wcześniej przez trzy latapracował w firmie CR Media Consulting. W Starcomie współpracował ztakimi klientami jak między innymi Fiat Auto Poland i Kraft FoodsPolska.

Zanim w 2006 r. zaczął się specjalizować w obszarze negocjacjirozwijał swoje kompetencje jako osoba koordynująca współpracęStarcomu z wybranymi mediami, m.in.: radiem i prasą.

Autor:pr

Więcej informacji:Maciej Dzianachowski, Starcom

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas