Reklama2015-12-15
5

Maciej Nowicki chief creative officerem w Isobar South East Asia&India

Maciej Nowicki decyzją centrali Dentsu Aegis Network został powołany na stanowisko chief creative officera w Isobar South East Asia & India. Odpowiada za 13 lokalnych biur agencji Isobar w dziewięciu krajach.

Nowicki objął nowo utworzone stanowisko w Isobar South East Asia & India. Odpowiada za dziewięć rynków w regionie południowo-wschodniej Azji i Indii. Raportuje do Svena Hubertsa, managing directora Isobar APAC.

Maciej Nowicki jest odpowiedzialny m.in. za rozbudowę i integrację team'ów kreatywnych na tych rynkach, wzmocnienie roli kreacji agencji w regionie. Nowicki równocześnie dołącza do tzw. Global Creative Excellence Council, pod przywództwem Nicka Baileya, chief creative officera w Isobar EMEA.

Poprzednio Maciej Nowicki związany był z polskim oddziałem agencji Isobar. Jako managing creative director zarządzał ponad trzystuosobowym zespołem, zarządzając obsługą takich klientów jak Procter & Gamble, General Motors, Disney, Arla Foods. Dodatkowo nadzorował działy kreacji innych agencji należących do Dentsu Aegis Network Polska (Vizeum, Carat, Socializer).

Jego dotychczasowe obowiązki na stanowisku creative directora w Isobar Poland przejął Yuri Drabent.

Przed dołączeniem do Isobar, Nowicki pracował m.in. jako creative director w agencjach Grey Worldwide i JWT.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas