Reklama2018-11-23
0

Maciej Twardowski przewodniczącym jury Young Creatives Integrated na festiwalu Eurobest

Maciej Twardowski, executive creative director w agencji Ogilvy będzie w najbliższą niedzielę przewodniczył obradom jury Young Creatives Integrated na festiwalu reklamowym Eurobest 2018.

Jury pod przewodnictwem Macieja Twardowskiego oceniać będzie prace młodych i utalentowanych teamów kreatywnych z całej Europy.

W finale konkursu Young Creatives Integrated Competition spotkają się 22 teamy kreatywne z 14 krajów (Austria, Dania, Gruzja, Niemcy, Grecja, Węgry, Włochy, Kazachstan, Polska, Portugalia, Rumunia, Rosja, Szwecja oraz Ukraina).

Przez dwa dni pracować będą nad projektem zintegrowanej kampanii dla jednej z organizacji pozarządowych, będącej partnerem konkursu, a efekty swojej pracy prezentować będą przed jury, w skład którego – poza Maciejem Twardowskim– wchodzą Christian Behrendt, group creative lead w Google (Francja) oraz Maria Milusheva, dyrektor kreatywna oraz partnerka Noble Graphics w TBWA z Bułgarii.

- Konkurs Young Creatives to czysta kreatywność pomysłów wymyślonych przez młode talenty. Cieszymy się, że w najbliższy weekend Warszawa będzie centrum tej kreatywności i z ekscytacją czekamy na pomysły, które powstaną w ramach konkursu - skomentował Paweł Tyszkiewicz, dyrektor SAR-Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej.

Po raz pierwszy w historii konkursu finał odbędzie się w Polsce. Innym polskim jurorem festiwalu Eurobest będzie Bartek Gołębiowski z agencji Gong.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas