Chińska platforma ecommerce AliExpress współpracuje z Julią "Maffashion" Kuczyńską. Na mocy umowy blogerka zaprojektowała własną kolekcję dla platformy.
Ubrania z kolekcji Maffashion dla AliExpress zostaną zaprezentowane podczas Fashion Flesz Night. O współpracy z chińską platformą blogerka poinformowała na Instagramie. Tam trwa również konkurs, w którym nagrodami są trzy podwójne zaproszenia na pokaz. Aby zdobyć nagrodę, należało w komentarzu odpowiedzieć na pytanie: co najbardziej lubicie w modzie.
Ponadto, kupujący na AliExpress z kodem "Maffashion" otrzymają 13 proc. zniżki. Promocja potrwa do końca września. Jest częścią corocznej akcji promocyjnej platformy „Tydzień znanych marek”.
Profil Maffashion na Instagramie obserwuje ponad 1,2 mln użytkowników.
Według badania Gemius/PBI, w lipcu br. platforma AliExpress znalazła się w dwudziestce najpopularniejszych aplikacji mobilnych w Polsce, z 4,47 mln odwiedzających użytkowników i zasięgiem 16 proc.