Telewizja2018-11-22
9

1,6 mln widzów ogląda „Magazyn Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem

Nowy sezon „Magazynu Expresu Reporterów” ogląda średnio 1,60 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu jest liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+, a w 16-49 stacja zajmuje trzecie miejsce.

Średnia widownia „Magazynu Expresu Reporterów” w okresie od 4 września do 20 listopada 2018 roku wyniosła 1,60 mln osób. Przełożyło się to na 14,09 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,12 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany jest we wtorki o godz. 21.55.

Największą widownię do tej pory zgromadziło wydanie magazynu z 2 października br. Przyciągnęło ono przed telewizory 1,90 mln osób.

Dla porównania, w sezonie 2017/2018 „Magazyn Ekspresu Reporterów” (tj. w okresie od 29 sierpnia 2017 roku do 5 czerwca 2018 roku) oglądało średnio 1,71 mln widzów. Przełożyło się to na 14,49 proc. udziału 4+, 10,78 proc. w 16-49 oraz 12,10 proc. w 16-59.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN (gł. „Diagnoza” i „Kuba Wojewódzki”; 13,19 proc.). Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 6,27 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. filmy fabularne, seriale zagraniczne i transmisje sportowe; 5,18 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupie 16-49 lat Dwójka zajmuje miejsce drugie.

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas