Prasa2011-05-18
2

Magazyny komputerowe w dół, najwięcej stracił “Play!”

Wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały w lutym br. spadki sprzedaży. Największy z nich dotknął miesięcznika “Play!”. Liderem pozostał poświęcony grom “CD Action”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, iż “CD Action” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2011 roku zanotował sprzedaż ogółem na poziomie 76 561 egz., czyli niższym o 24,3 proc. niż rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się miesięcznik komputerowy “PC Format” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem sprzedażowym wynoszącym 74 906 egz., po spadku o 11,1 proc.

Trzecią pozycję zajął jedyny w rankingu dwutygodnik - “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska), którego sprzedaż ogółem w drugim miesiącu br. spadła o 7,9 proc. do 45 397 egz.

Największy spadek w zestawieniu zanotował zajmujący szóstą i zarazem ostatnią lokatę “Play!” (Ringier Axek Springer Polska). Jego wynik zmalał aż o 37,9 proc. do 10 804 egz.

Zobacz tabelę

 
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. trzy magazyny zanotowały wzrosty sprzedaży, a pozostałe trzy – spadki. Najwięcej stracił “CD Action” (18 proc.), a najwięcej zyskał “PC Format” (6 proc.).

Zobacz tabelę

 

* - „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu. Pozostałe tytuły to miesięczniki.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas