Prasa2013-01-25
0

Magazyny młodzieżowe straciły, „Bravo” liderem

W październiku 2012 roku wszystkie magazyny młodzieżowe zanotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Twist”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że będący liderem zestawienia dwutygodnik „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2012 roku zanotował średnią sprzedaż ogółem na poziomie 163 124 egz. i stratę względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynoszącą 10,55 proc.

Drugie miejsce zajął miesięcznik „Twist” (Wydawnictwo Bauer), który sprzedał się w liczbie 75 000 egz. Pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu wynoszący 30,97 proc.

Natomiast ostatnia pozycja podium należała do miesięcznika „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 19,02 proc. i ostatecznie wyniosła 72 987 egz.

Zobacz tabelę


W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 0,86 proc.) pochwalić się może „Bravo”. Z kolei w tym ujęciu najwięcej stracił „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer) - było to 35,81 proc.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas