W pierwszych trzech kwartałach br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników z segmentu people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił magazyn „Flesz”.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w okresie od stycznia do września br. wyniosła 236 206 egz. W porównaniu do analogicznego okresu 2014 roku była ona niższa o 20,56 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 11,36 proc. i średni wynik na poziomie 206 206 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Viva!” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała w ciągu roku o 17,74 proc. do 126 615 egz.
Największy spadek w zestawieniu, wynoszący aż 40,67 proc., zanotował dwutygodnik, „Flesz” (Edipresse Polska), który spadł z miejsca trzeciego na czwarte. Jego średni wynik w pierwszych dziewięciu miesiącach br. wyniósł 105 488 egz.
Zobacz tabelęWe wrześniu 2015 roku liderem sprzedaży ogółem także był magazyn „Party” - zanotował on średni wynik na poziomie 209 748 egz. po spadku względem września ub.r. o 23,91 proc. Drugie miejsce zajęło „Show” (180 610 egz. sprzedaży ogółem, spadek o 17,26 proc.), a trzecia była „Viva!” (100 185 egz., - 19,19 proc.).
Największy spadek we wrześniu br. zanotowała „Gala” - magazyn ten stracił 58,57 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.