Prasa2012-03-30
0

Magazyny z reklam: „Show” i „Viva!” mocno w górę, „Tele Tydzień” w dół (TOP10)

W lutym br. polskie czasopisma cennikowo zarobiły z reklam minimalnie mniej niż rok wcześniej. Mocno wzrosły wpływy reklamowe „Vivy!”, „Polityki” i „Przyjaciółki”, za to sporo spadły w przypadku „Tele Tygodnia” i „Forbesa”.

Dane Kantar Media (poprzednia nazwa: Expert Monitor) przygotowane dla Wirtualnemedia.pl pokazują, że w lutym br. przychody reklamowe magazynów - zarówno z autopromocją, jak i bez jej uwzględniania - były dokładnie o 0,15 proc. mniejsze niż rok wcześniej. Tak samo minimalnie spadły nakłady na autopromocję.

>>> Dzienniki 8 proc. mniej z reklam. „DGP”, „Fakt” i „GW” mocno w dół (TOP10)
 

Największe wzrosty cennikowych wpływów reklamowych w skali roku osiągnęły „Show” (Wydawnictwo Bauer) - 70,8 proc., oraz „Viva!” (Edipresse Polska) - 59 proc. „Polityka” (Polityka Spółdzielnia Pracy) zarobiła z reklam 44,3 proc. więcej, „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) - 43,1 proc. więcej, a „Party” (Edipresse Polska) - 28,2 proc. Natomiast wpływy reklamowe „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) wzrosły o 7,4 proc.

>>> „Angora” i „Newsweek” zyskują - ranking najlepszych tygodników w Polsce
 

Minimalne spadki przychodów reklamowych zanotowały tygodniki „Wprost” (AWR Wprost) i „Newsweek Polska” (Ringier Axel Springer Polska) - odpowiednio: 2,2 i 4,3 proc. Z kolei „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) zarobił z reklam 10,2 proc. mniej niż przed rokiem, a „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) - 11,5 proc. mniej.

Zobacz tabelę

Autor:km

Więcej informacji:magazyny z reklam, Kantar Media

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas