Reklama2023-08-04
4

Magdalena Kowalczyk dołącza do Moliera2

Magdalena Kowalczyk Magdalena Kowalczyk

Magdalen Kowalczyk w sierpniu rozpoczęła pracę na stanowisku head of e-commerce content & PIM w spółce Moliera2, oferującej odzież premium. 

Kowalczyk będzie odpowiadała za przygotowanie i realizację oferty Moliera2 w kanale internetowym oraz za kreacje reklamowe z myślą o e-commerce.

Przez ostatnie dwa lata zajmowała się zarządzaniem zespołem PIM i contentu w sieci sklepów Half Price. Do jej obowiązków należało koordynowanie prac 10-osbowego teamu, budowanie od postaw kanału e-commerce czy optymalizacja działań e-commerce we współpracy z programistami, projektantami i analitykami.

W Grupie CCC, do której należy Half Price, pracowała od 2017 do 2020 roku. W marcu 2020 dołączyła do wydawnictwa Burda, gdzie koordynowała projekt Content Studio. W swojej karierze zawodowej pracowała także w IKEA, Saatchi & Saatchi, Spectrum Brands. Zaczynała w koncernie farmaceutycznym Polfa.  

Spółka Moliera2 posiada platformę e-commerce i kilka butików stacjonarnych z luksusową odzieżą.

Autor:jd

Więcej informacji:Magdalena Kowalczyk, Moliera2

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas