Badaczka Magdalena Piwkowska z końcem września rozstaje się z agencją badawczą NielsenIQ.
Magdalena Piwkowska z Nielsenem była związana od 2008 roku. Zaczynała jako asystentka, dalej awansowała już w strukturze firmy jako konsultantka.
Od lipca 2019 roku pełniła funkcję trends and content development leader w NielsenIQ, jednostce specjalizującej się w badaniach rynku FMCG i handlu detalicznego. Do jej obowiązków należało m.in. wspieranie komunikacji jednostki, w tym kontakty z mediami - w tym zakresie jej obowiązki przejmuje Magdalena Mucha.
Piwkowska w NielsenIQ była również odpowiedzialna za łączenie danych, insightów konsumenckich i zakupowych oraz trendów w handlu detalicznym i FMCG z obserwacjami ekonomicznymi, społecznymi i kulturowymi i późniejsze przekształcanie ich w insighty biznesowe.
Magdalena Piwkowska jest absolwentką Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.