Reklama2016-12-07
1

Magdalena Talma awansowała w LifeTube

Magdalena Talma, dotychczas pełniąca w firmie LifeTube funkcję account managera awansowała w na stanowisko senior account managera.

Magdalena Talma w LifeTube pracuje od kwietnia br. Dotychczas na stanowisku account managera odpowiadała za pozyskiwanie klientów oraz tworzenie strategii współpracy z twórcami zrzeszonymi w sieci. Koordynowała kampanie dla takich marek, jak: Sobieski z Karolem Paciorkiem i Mazda z Łukaszem Jakóbiakiem. Tworzyła koncepcje m.in dla Coty Polska, L'Oreal Paris i Reckitt Benckiser.

Magdalena Talma z branżą związana jest od września 2014 roku. Doświadczenie zdobywała w Marquard Media Polska jako account w dziale reklamy internetowej. Do kwietnia br. była odpowiedzialna za projekty specjalne dla polskich i globalnych marek, realizowane na takich serwisach internetowych, jak: Kozaczek.pl, Zeberka.pl, Harpersbazaar.pl, Supermamy.pl, Boska.pl, Papilot.pl Jamiemagazine.pl, Milionkobiet.pl, Cosmopolitan.pl, Joy.pl, CKM.pl, Autostaff.pl, Voyage.pl, czy Esquire.pl.

Autor:bg

Więcej informacji:Magdalena Talma, LifeTube

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas