Reklama2019-09-18
2

Maja Sablewska twarzą kampanii Perwollu #RethinkFashion

Maja Sablewska została twarzą akcji marki środków do prania Perwoll (Henkel Polska) #RethinkFashion. Akcja promuje ideę slow fashion i odpowiedzialnej konsumpcji.

W ramach kampanii emitowany jest spot telewizyjny.

Na potrzeby akcji powstała także strona internetowa RethinkFashion, poświęcona filozofii slow fashion, na której konsumenci mogą znaleźć porady dotyczące mądrego kupowania ubrań i pielęgnacji. Ponadto znajdą tam porady, jak kreatywnie wykorzystywać ubrania, które od dłuższego czasu zalegają w szafie.

Kampania obejmuje cykl vlogów  Mai Sablewskiej na YouTube, w których ambasadorka marki zdradza swoją filozofię mody oraz prezentuje stylizacje oparte o dobrze dobrane elementy garderoby.

Maja Sablewska jest ambasadorką Perwoll od sześciu lat.

Za komunikację akcji odpowiada agencja Solski Communications.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas