Reklama 2013-11-27
0

Makro Cash & Carry z loterią od Świętego Mikołaja

Rozpoczęła się świąteczna promocja sieci hurtowni wielkopowierzchniowych Makro Cash & Carry pod nazwą "Loteria od świętego Mikołaja". Mechanizm akcji i wspierające ją reklamy przygotowała agencja Linea Recta.

Aby wziąć udział w loterii, należy od 26 listopada do 23 grudnia br. w sklepie Makro  Cash & Carry dokonać jednorazowo zakupu za minimum 250 zł brutto i odebrać zdrapkę. W zdrapkach do wygrania są nagrody rzeczowe. W przypadku chęci gry o samochody należy wysłać swoje zgłoszenie za pomocą sms lub strony loteriamakro.pl.

Na zwycięzców czeka ponad 100 000 nagród, w tym m.in. telewizory, tablety, smartphony, konsole, bony Makro oraz 5 samochodów marki Opel.

Agencja Linea Recta opracowała mechanizm loteryjny oraz stworzyła wszystkie materiały kreatywne. Dodatkowo zajmuje się organizacją prawną loterii, dystrybucją oraz obsługą infolinii.

 

Autor: jj

Więcej informacji: Makro Cash & Carry

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas