Reklama2013-02-19
0

"Wielkie gotowanie" - Kurt Scheller w kampanii Makro Cash & Carry

W sieci Makro Cash & Carry rusza kampania "Wielkie gotowanie", której twarzą jest znany kucharz Kurt Scheller.

Kampania "Wielkie gotowanie” łączy elementy programu lojalnościowego oraz akcji promocyjnej. Jej mechanizm opiera się na zbieraniu przez klientów Makro Cash & Carry punktów naliczanych na podstawie wartości dokonanych przez nich zakupów. Zebranie 20 punktów uprawnia do nabycia dowolnie wybranego produktu z linii dziesięciu naczyń kuchennych marki Fissler z 75-proc. rabatem w stosunku do regularnych cen rynkowych. Za każde 50 zł brutto wydane w ramach jednej transakcji (z wykluczeniem wyrobów tytoniowych) można otrzymać 1 punkt.

Akcja potrwa od 19 lutego do 22 lipca br. Punkty będą wydawane do 8 lipca br.

Twarzą kampanii został szef kuchni Kurt Scheller. Akcja będzie komunikowana w halach Makro Cash & Carry poprzez takie nośniki jak plakaty, bannery, nakładki na wózki zakupowe, ekspozytory prezentacyjne, spot radiowy i materiał filmowy z udziałem Kurta Schellera emitowany na monitorach, a także w gazetce "Makro Mail", dedykowanym newsletterze oraz na stronie makro.pl. Klienci zainteresowani udziałem w akcji otrzymają karty kolekcjonerskie.

Autor:km

Więcej informacji:Kurt Scheller, Makro Cash & Carry

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas