Reklama2020-10-30
4

Małgorzata Jakimowicz client service directorem w TalentMedia

Małgorzata JakimowiczMałgorzata Jakimowicz

Małgorzata Jakimowicz, wcześniej account supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko client service directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM).

Jakimowicz jest odpowiedzialna za rozwój TalentMedia oraz zarządzanie pracą działów client service, strategii, kreacji oraz produkcji. Przejęła część obowiązków Piotra Łuczaka, który we wrześniu złożył rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu grupy LTTM, odpowiedzialnego za agencję TalentMedia.

- Z Gosią już wcześniej pracowaliśmy prawie ramię w ramię. Rozwijając się w ramach holdingu Mediacap SA, zarówno grupa S/F i grupa LTTM, czyli odpowiednio agencje Scholz & Friends i TalentMedia, działają w duchu synergii. Nasze ambicje i plany są sobie bliskie. Doceniam znaczące doświadczenie, które Gosia posiada w nadzorowaniu pracy zespołów i zarządzaniu kampaniami marketingowymi dla brandów z różnych sektorów. Cieszę się, że obecnie to właśnie w TalentMedia pełni kluczową rolę i tym samym wesprze nas w oferowaniu jeszcze lepszej jakości usług dotychczasowym i nowym klientom - komentuje Paweł Stano, CEO grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset).

Przed dołączeniem do TalentMedia Małgorzata Jakimowicz przez 4 lata była odpowiedzialna za prowadzenie projektów nowo biznesowych oraz zarządzanie zespołem w ramach obsługi kampanii marketingowych w agencjach Scholz & Friends i The Digitals (Grupa S/F).

Jako account supervisor Jakimowicz koordynowała projekty dla klientów takich jak Polkomtel, Maspex, PKN Orlen, Kompania Piwowarska czy Wirtualna Polska. Wcześniej związana była również z 180heartbeats + Jung v. Matt, Saatchi & Saatchi IS oraz Change Integrated.

Zwolnienia w LTTM, koniec Mellon Media

W związku ze spowolnieniem gospodarczym wywołanym przez epidemię koronawirusa w LTTM zmniejszono zatrudnienie o ok. 9 proc. - Zmiany objęły kilkanaście osób z różnych działów i na różnych stanowiskach. W niektórych przypadkach dokonaliśmy przesunięć pomiędzy działami lub ograniczyliśmy zakres współpracy na czas kryzysu. Niestety, w kilku zmuszeni byliśmy rozwiązać umowy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Paweł Stano.

Firma zaznaczyła, że zaczęła też renegocjacje stawek z dostawcami usług.

W lipcu LTTM zamknęła spółkę Mellon Media zajmującą się produkcją autorskich treści na YouTube’a. - Kryzysowa sytuacja, wynikająca bezpośrednio z pandemii Covid-19, niestety negatywnie wpłynęła na rozwój innowacji, wymagających pokaźnych nakładów finansowych - uzasadnił Krystian Botko.

W drugim kwartale br. holding Mediacap (oprócz LTTM należą do niego Grupa S/F i IQS) zanotował spadek przychodów sprzedażowych o 22,9 proc. do 23,8 mln zł oraz zysku netto z 1,33 mln zł do 757 tys. zł. - Mamy poczucie, że najgorszy impakt Covid 19 jest już za nami a równocześnie część wniosków z tej nieprzewidzianej sytuacji pomoże nam w rozwoju na przyszłość - skomentował zarząd firmy.

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas