Reklama2016-08-18
2

Mali Napoleonowie w kampanii oferty szkolnej w Carrefourze (wideo)

Sieć handlowa Carrefour Polska ruszyła z nową odsłoną kampanii reklamowej z udziałem Napoleona. Działania autorstwa firm Saatchi&Saatchi Interactive Solutions, Arena Media i Platige Image tym razem promują wyprawki szkolne dla dzieci.

W nowych reklamach Jacek Braciak w roli Napoleona spotyka w sklepie Carrefour dzieci ubrane w podobne stroje. Kampania informuje o ofercie obejmującej produkty szkolne oraz o promocji, w ramach której ich zakup za określoną kwotę premiowany jest specjalną czapką Napoleona

Żeby otrzymać taką czapkę, trzeba jednorazowo kupić artykuły szkolne w hipermarkecie Carrefour za minimum 50 zł, w supermarkecie Carrefour Market - za minimum 25 zł lub w sklepie Carrefour Express za minimum 10 zł. Promocja potrwa do 5 września lub wyczerpania zapasów czapek.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet (m.in. konkurs na biuronapoleona.pl, aktywności w social media), radio oraz gazetki promocyjne Carrefoura.

Za kreację reklam odpowiada agencja Saatchi & Saatchi/Interactive Solutions, produkcją zajął się dom produkcyjny Dobro, a postprodukcją - studio Platige Image. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Arena Media.

Według danych Kantar Media od stycznia do maja br. cennikowe wydatki reklamowe Carrefour Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 97,6 mln zł, prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej.

Autor:bg

Więcej informacji:Carrefour

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas