Reklama2021-02-25
0

Mały Głód gra w Fortnite

Marka Danio (Danone) wystartowała z gamingową aktywacją w świecie gry Fortnite.

W najnowszej kampanii w charakterystyczny i podstępny dla siebie sposób próbuje wzbudzić ssanie w brzuchach graczy Fortnite relacjonujących swoje potyczki za pośrednictwem platformy do livestreamingu gier Twitch.tv.

VMLY&R z aktywacją dla Małego Głoda

Na potrzeby projektu agencja VMLY&R stworzyła pierwszy format reklamowy, który – bazując na sztucznej inteligencji – analizuje rozgrywkę i uruchamia reklamę dokładnie w momencie, gdy energia postaci spada.

Za pomocą technologii bazującej na sztucznej inteligencji (AI – Artificial Intelligence), Mały Głód wie dokładnie, co dzieje się w trakcie rozgrywki prowadzonej przez streamera. Jego cięta riposta jest gotowa na wiele scenariuszy i atakuje dokładnie w momencie, kiedy postaci w Fortnite spada poziom energii.

Do promocji aktywacji zaangażowano grupę streamerów - to Taiovsky Crew, czyli Patryk „Taiovsky” Winny i Paweł „LiLqki” Knicz, a także Jakub "Hycel" Krawczyk i Dominik "Beznickos" Przygoda. Codziennie od 19 do 26 lutego ekipa streamerów prowadzi transmisje na Twitchu, by na froncie zmierzyć się z Małym Głodem i poznać sprawdzoną metodę na głoda.

Aktywację przygotowała VMLY&R. Za emisję kampanii odpowiada startup inSTREAMLY.

Autor:jd

Więcej informacji:Fortnite, Mały Głód, gaming, Twitch, VMLY&R

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas