Reklama2018-09-25
0

Mama-dietetyk rekomenduje kaszki BoboVita (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kaszek dla małych dzieci BoboVita (Nutricia Polska). Marketer współpracował przy niej z agencjami Havas, Dynamo, Syzygy, K2 Media i Alert Media Communications.

Bohaterką przygotowanego na potrzeby kampanii spotu jest Aneta Łańcuchowska, dietetyk i ekspertka BoboVita. Wspólnie z drugą bohaterką opowiadały o zaletach reklamowanego produktu - smaku i zawartości witamin.

15-sekundowy spot emitowany jest w TVN i stacjach tematycznych Polsatu oraz w internecie. Komunikację wspiera reklama w prasie, w tym niestandardowe działania w tym kanale. Kampania realizowana jest również w kanałach dystrybucji. Dodatkowo w internecie powstała platforma edukacyjna z treściami dotyczącymi roli kaszek w diecie najmłodszych oraz jakości i bezpieczeństwa różnorodnych zbóż BoboVita.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja Havas. Za produkcję spotu odpowiada agencja Dynamo. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a media online – K2 Media. Działania na stronie inetrenetowej prowadzi Syzygy, a działania PR – Alert Media Communications.

Autor:jd

Więcej informacji:BoboVita

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas