Telewizja2014-09-30
12

„Mama kontra mama" gromadzi milion widzów. TVN przegrywa z konkurencją

Bohaterki programu „Mama kontra mama”Bohaterki programu „Mama kontra mama”

Nowy reality-show „Mama kontra mama” ogląda średnio 1,04 mln osób. W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. TVN w tym paśmie stracił ponad milion widzów. Stacja w czasie emisji programu przegrywa w całym rynku ze swoimi głównymi konkurentami, ale w grupie komercyjnej jest druga.

„Mama kontra mama” na antenie TVN pokazywana jest w niedziele o godz. 18.00, począwszy od 7 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pierwsze cztery odcinki reality-show oglądało średnio 1,04 mln osób. Przełożyło się to na 8,76 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 12,70 proc. w grupie komercyjnej.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 21 września br., który zobaczyło 1,17 mln oglądających.

Zobacz tabelę


Reality-show w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. obniżył widownię TVN o 1,28 mln widzów. Wówczas stacja pokazywała w tym paśmie „Ugotowanych” i gromadziła przed ekranami średnio 2,32 mln oglądających przy udziałach wynoszących odpowiednio 19,13 proc. i 26,17 proc. (więcej na ten temat).

TVN w czasie nadawania reality-show przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest Polsat, nadający program „Nasz nowy dom” i „Wydarzenia”, co daje mu 14,81 proc. udziału. Trzecia jest TVP1 („Komisarz Alex” i „Jaka to melodia?”; 14,37 proc.), a czwarta - Dwójka („Panorama”, „Sport telegram”, „Pogoda” oraz „O mnie się nie martw”; 8,76 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN zajmuje drugie miejsce, przegrywając tylko z Polsatem. Trzecia wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest Jedynka, a czwarta - Dwójka.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Zobacz tabelę


W każdym odcinku programu „Mama kontra mama” widzowie poznają cztery matki pochodzące z różnych środowisk i reprezentujące różne style życia. Uczestniczki oceniają się nawzajem, biorąc pod uwagę m.in. relacje z dziećmi, dbałość o ich zdrowie i prawidłowe odżywianie oraz planowanie aktywności.

Program jest oparty na formacie „Mom of the week”, który został stworzony przez brytyjską firmę Can’t Stop. Za produkcję wykonawczą polskiej wersji odpowiada Golden Media Polska (więcej na ten temat).

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas