Prasa2009-04-17
0

'Mamo, to ja' liderem miesięczników dla rodziców

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w styczniu 2009roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska). Największyspadek sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Dziecko" (Agora).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Mamo, to ja" w styczniu 2009 r.wyniosła 104 762 egz. i była o 3 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer), który w styczniu sprzedał się w ilości 103 166 egz. (spadeko 10 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się miesięcznik"Dziecko" (Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 80 558 egz.(spadek o 19 proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z stycznia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Mamo, to ja".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas