Prasa2009-02-13
0

'Mamo, to ja' liderem, mimo mniejszej sprzedaży

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w listopadzie2008 roku był magazyn "Mamo, to ja" (Edipresse Polska SA).Największy wzrost sprzedaży zanotowało natomiast pismo "Rodzice"(G+J Polska).

Sprzedaż ogółem "Mamo, to ja" w listopadzie 2008 r. wyniosła 107313 egz. i była o 15 proc. niższa niż w analogicznym miesiącuubiegłego roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mam dziecko" (WydawnictwoBauer), który w listopadzie sprzedał się w ilości 86 419 egz.(wzrost o 1 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Dziecko"(Agora SA) ze sprzedażą ogółem na poziomie 83 660 egz. (spadek o 21proc.).

Zobacz tabelę

Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że największy wzrost sprzedaży ogółem odnotowałmiesięcznik "Mam dziecko".

Zobacz tabelę

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas