Reklama2021-02-02
3

Marcin Mroczek dyrektorem kreatywnym Grupy S/F

Marcin Mroczek i Andrzej Błachut (od lewej)Marcin Mroczek i Andrzej Błachut (od lewej)

Od lutego Marcin Mroczek objął stanowisko dyrektora kreatywnego w Grupie S/F. Do firmy dołączył również Andrzej Błachut, z którym od lat pracuje w teamie kreatywnym. Obaj pracowali ostatnio w Life on Mars (Brand New Galaxy).

Na nowym stanowisku Marcin Mroczek będzie odpowiedzialny przede wszystkim za zarządzanie zespołem tworzącym platformy komunikacji dla obecnych i potencjalnych klientów Grupy S/F. Andrzej Błachut zaś obejmie stanowisko senior art directora.

- Z Marcinem i Andrzejem znamy się od lat. To ogromna satysfakcja i radość, kiedy wracają do nas osoby z takim talentem i dorobkiem. Marcin w zupełnie nowej roli staje się czołowym managerem całej Grupy S/F i od dziś to on będzie miał kluczowy wpływ na jakość produktu kreatywnego naszej organizacji. Dołączenie Marcina do zarządu Grupy to początek dużych zmian, które planujemy w najbliższych tygodniach - mówi Marcin Jeziorski, CEO Grupy S/F.

Równocześnie z dołączeniem Marcina Mroczka do Grupy S/F, Józek Dutkiewicz - dotychczas pełniący rolę creative directora Grupy S/F, obejmie stanowisko chief creative officer i będzie koncentrował się na strategicznych projektach i klientach Grupy. Zaś Bartek Koj - creative director The Digitals - będzie odpowiedzialny w Grupie za zespół i projekty content & design.

Marcin Mroczek w branży reklamowej od ponad 18 lat

Marcin Mroczek pracuje w branży reklamowej od ponad 18 lat. Ostatnio przez kilka miesięcy zarządzał działem kreacji w Life on Mars (Brand New Galaxy), a wcześniej pełnił funkcję dyrektora kreatywnego w Havas Warsaw, a także deputy creative directora w Ogilvy. W latach 2014-2015 współpracował również z Scholz & Friends Warszawa. 

Marcin Mroczek ma wieloletnie doświadczenie w tworzeniu konceptów kreatywnych, w tym dla licznych marek telekomunikacyjnych, takich jak Era (T-Mobile), Heyah, Plus, Plus na kartę, Simplus, Orange, Orange dla Firm, nju mobile. Ponadto współtworzył kampanie między innymi dla CANAL+, LOTOS, Huawei, Reckitt Benckiser, Warka, Wirtualna Polska, IKEA. Był odpowiedzialny za wprowadzenie na rynek marek PLUSH oraz 36i6, a także rebranding NC+.

Od blisko 14 lat pracuje w teamie kreatywnym z Andrzejem Błachutem, z którym współtworzyli liczne formaty i platformy komunikacyjne wielokrotnie nagradzane na konkursach KTR i Effie.

Grupa S/F obejmuje agencje:  Scholz & Friends Warszawa (platformy komunikacyjne offline/online), The Digitals (content, który konwertuje), Booost (performance e-commerce) i Emlab (experiential marketing online & offline). Tworzy synergię z LTTM, Gameset i IQS. Wszystkie należą do holdingu giełdowego Mediacap

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas