Reklama2023-06-23
2

Marcin Sienkowski, dyrektor marketingu, odchodzi z OLX

Marcin Sienkowski Marcin Sienkowski

Po niemal dekadzie pracy z wydającą serwisy ogłoszeniowe grupą OLX żegna się szef marketingu Marcin Sienkowski.

"Po niemal dziesięciu latach podjąłem decyzję o zakończeniu mojej przygody w OLX-ie. Dekada. I tyle. Na podsumowania pewnie przyjdzie jeszcze czas. Teraz czas na odrobinę odpoczynku" - poinformował Marcin Sienkowski.

Nie zdradza swoich planów zawodowych. Ma nadal pozostać w marketingu, ale szczegółów nie zdradza.

Marcin Sienkowski w OLX 10 lat

Marcin Sienkowski komunikacją i marketingiem zajmuje się od 17 lat. Związany z OLX od 2013 roku. W firmie zaczynał jako brand manager, od grudnia 2017 roku pełni funkcję head of marketing. Wcześniej przez prawie sześć lat był związany z Allegro, pracował na stanowiskach brand manager serwisów OtoWakacje, Lokalo i Tablica.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Sienkowski z marką OLX realizował m.in. kampanie z z Januszem Chabiorem, Tomaszem Oświecińskim, Robertem Makłowiczem, Wojciechem Mannem czy Joanną Krupą. W 2020 roku OLX zostało Reklamodawcą Roku w konkursie KTR.

Absolwent zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu.
OLX jest jedną z najpopularniejszych platform e-commerce w Polsce. W styczniu br. jego przeglądarkową wersję odwiedziło 12,83 mln internautów, spędzając średnio po godzinie i 8 minut, a aplikacja mobilna zanotowała 8,15 mln użytkowników oraz godzinę i prawie 45 minut przeciętnego czasu korzystania (dane z Mediapanelu).

Pod koniec stycznia br. grupa OLX ogłosiła zwolnienia. Jak pisaliśmy na łamach Wirtualnemedia.pl,  właściciel grupy, koncern Naspers, miał zamiar pożegnać nawet 30 proc. pracowników zatrudnionych w strukturach korporacyjnych.

Autor:jd

Więcej informacji:Marcin Sienkowski, OLX

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas