Kultura2022-03-09
3

Marcin Tyszka kończy współpracę z Huawei

Fotograf Marcin Tyszka postanowił zakończył współpracę z chińską firmą technologiczną Huawei. To pokłosie doniesień medialnych o wsparciu chińskiego koncernu Rosji w trwającej wojnie z Ukrainą.

"Kocham fotografię, modę, kolor. Jednak są w życiu chwile gdy wszystko musi zejść na drugi plan. Podjąłem decyzję o zakończeniu współpracy z marką Huawei" - oświadczył  Marcin Tyszka.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Marcin Tyszka-Tysio (@tyszka_marcin)

Marcin Tyszka to drugi ambasador reklamowy Huawei, który zrezygnował ze współpracy z chińską marką. W poniedziałek decyzję o rezygnacji z reklamowania Huawei ogłosił Rober Lewandowski, globalny ambasador marketingowy brandu.

- Tym samym realizacja wszelkich świadczeń promocyjnych została z naszej strony wstrzymana - zaznaczył agent piłkarza Tomasz Zawiślak. O zakończonej współpracy poinformowała też w komunikacie firma Huawei. - Huawei CBG Polska żałuje zakończenia partnerstwa z Robertem Lewandowskim. Doceniamy naszą długoletnią współpracę i życzymy mu samych sukcesów w przyszłości - podano.

Kontrowersje wokół Huawei

W niedzielę brytyjski tabloid „Daily Mail” napisał - powołując się na chińskie już usunięte wiadomości,  że Huawei ma pomagać władzom Rosji w stabilizowaniu działania sieci internetowej, od rozpoczęcia inwazji na Ukrainę atakowanej przez grupy hakerskie z całego świata.

„Daily Mail” podał że Huawei zamierzał oddelegować to zadanie 50 tys. specjalistów pracujących w jego biurach w Rosji (chiński koncern ma tam pięć centrów badawczych). Mają wykorzystywać do technologie takie jak sztuczna inteligencja czy rozpoznawanie twarzy.

Do informacji podanych przez „Daily Mail” w poniedziałek przed południem odniesiono się na polskim profilu twitterowym Huawei. - Huawei informuje, że publikacja Daily Mail na temat firmy to fake news. Zawarte w niej informacje są nieprawdziwe - stwierdzono.

Marcin Tyszka wystąpił w kilku kampaniach reklamowych Huawei, głównie digitalowych. Jego pierwszą współpracą z marką była kampania smartfona Huawei P30, realizowana wspólnie z innymi influencerami "team Huawei", jak Anna Lewandowska, Kuba Wojewódzki czy Krzysztof „Jankes” Jankowski.

W 2019 roku Marcin Tyszka razem z Robertem Lewandowskim i Kubą Wojewódzkim brał udział w wizerunkowej akcji Huawei "To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo".

Jeszcze w styczniu br. promował z modelką Anną Markowską najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket.

Autor:jd

Więcej informacji:Marcin Tyszka, Huawei

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas