Reklama2017-12-07
0

Marine Harvest Polska klientem Codemedia

Dom mediowy Codemedia realizuje kampanię promocyjną polskiej filii Marine Harvest, firmy specjalizującej się w hodowli i przetwórstwie łososia atlantyckiego. Strony nie zdradzają szczegółów zawartej umowy.

Codemedia odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną oraz mediową marek producenta. Obecne działania zaplanowane są do końca roku i obejmują m.in. aktywności w social mediach.

Od 2018 roku dom mediowy będzie odpowiedzialny za stworzenie kompleksowej strategii komunikacji z wykorzystaniem m.in. influencer marketingu, digitalu czy content marketingu.

- Zależy nam na propagowaniu zdrowego trybu życia z diety, która zwiera najwyższej jakości produkty Dlatego powierzyliśmy promocję naszej firmy domu mediowemu Codemedia – mówi Emilia Schomburg z Marine Harvest Polska.

Autor:jd

Więcej informacji:Codemedia, Marine Harvest Polska

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas