Reklama2022-11-10
10

Mariusz Mistewicz dyrektorem departamentu promocji NBP

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Mariusz Mistewicz objął stanowisko dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim. Z instytucją związany jest od maja 2021 roku. Wcześniej pracował w PLAY, British-American Tobacco oraz Pernod Ricard Wyborowa.

Mistewicz dołączył do departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim w maju 2021 roku, najpierw jako zastępca dyrektora. Był pełniącym obowiązki dyrektora Departamentu Promocji od października 2021. 

Wcześniej prowadził w Londynie własną firmę marketingową, której jednym z klientów była Ultimate Fighting Championship, UFC – amerykańska organizacja mieszanych sztuk walki (MMA). Jako szef marketingu wprowadził do Polski i stworzył strategię marketingową Domino’s Pizza.

Zarządzał też multimediami i marketingowymi działaniami contentowymi w sieci Play.

Był managerem digital marketingu w British-American Tobacco i Pernod Ricard Wyborowa oraz general managerem w Union Hand-Roasted Coffee.

Jest absolwentem zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Departament promocji NBP powstał obok departamentu komunikacji z podzielenia departamentu komunikacji i promocji w styczniu 2021 r.

Departament wykonuje zadania związane z prowadzeniem działalności promocyjnej Narodowego Banku Polskiego w tym np. promocji monet, banknotów i numizmatów kolekcjonerskich. Odpowiada też za przygotowywanie wydarzeń promocyjnych w NBP oraz prowadzenie serwisu i czasopisma Obserwator Finansowy. 

 

Autor:jd

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas