Reklama2017-07-18
0

Mark Thorne za Philipa Ainswortha dyrektorem marketingu Wyborowej Pernod Ricard

Mark Thorne objął stanowisko dyrektora marketingu firmy Wyborowa Pernod Ricard. Thore zastąpił Philipa Ainswortha, który pokieruje działem marketingu w brytyjskim oddziale Pernod Ricard.

Do tej pory Thorne był dyrektorem marek standard blend i usług marketingowych w Chivas Brothers Ltd., spółce należącej do Grupy Pernod Ricard. Na nowo objętym stanowisku będzie raportować do Erica Benoist, prezesa zarządu Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central Europe.

Mark Thorne doświadczenie zdobywał w Corby Spirit and Wine, kanadyjskiej spółce należącej do Grupy Pernod Ricard, w której pełnił funkcje m.in. dyrektora marek luksusowych i dyrektora ds. planowania strategicznego. Od  2014 roku w Chivas Brothers był odpowiedzialny za rozwój szkockich whisky, takich jak Clan Campbell, Passport i 100 Pipers. Do jego obowiązków należał także nadzór nad działem usług marketingowych.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas