Reklama2018-05-15
1

Marka Kiwi odszukała buty, w których chodzili Hemingway i Lincoln

“First Steps” to nowa kampania wizerunkowa polskiego producenta pasty do butów Kiwi, w ramach której pokazuje autentyczne obuwie sześciu wybitnych osobistości.

Marka Kiwi, należąca do SC Johnson Company, postanowiła pokazać buty "z duszą". W tym celu znaleziono i potwierdzono autentyczność sześciu par butów, należących do sześciu wybitnych w swoich dziedzinach osób - prezydenta Abrahama Lincolna, pisarza Ernesta Hemingwaya, boksera Muhammada Aliego, pilotki Amelii Earhart, pielęgniarki Florence Nightingale i trenera futbolu amerykańskiego Vince'a Lombardiego.

Buty zostały sfotografowane, opisane i zamieszczone na dedykowanej stronie internetowej, gdzie można również wysłuchać krótkich podcastów o ich właścicielach.

 

Kampania skierowana jest na rynek w USA, obejmuje oprócz działań w internecie nośniki zewnętrzne i social media. Za jej kreację odpowiada Ogilvy Chicago.

Autor:jd

Więcej informacji:Kiwi, First Steps

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas