Rozpoczęła się nowa kampania reklamowa promująca markę Ludwik, znaną jako płyn do mycia naczyń (Inco). Jej głównym elementem jest spot "Ekstra wczoraj, ekstra dziś". Przygotowała ją agencja hi Grupa i OMD.
Nowy spot ma być podróżą w czasie - pokazuje bowiem, że marka Ludwik towarzyszy Polakom od pokoleń. W ten sposób chodziło o podkreślenie, że choć czasy się zmieniają, mijają kolejne dekady, to Ludwik wciąż istnieje (jest produkowany od 1964 roku).
Spot wyprodukowany został w wersjach 30-sto i 15-sto sekundowych; emitowany jest w telewizji oraz internecie. Pokazano tam cztery różne epoki: od lat 60. XX wieku do czasów współczesnych. Elementem scalającym pokolenia jest właśnie produkt Ludwik jako “Przebój Wszechczasów”.
Za produkcję, przygotowanie i realizację reklamy odpowiada agencja hi Grupa, spot wyreżyserował Florian Malak. Scenografią zajęła się Agnieszka Bąk. Za zdjęcia odpowiedzialny był Filip Załuska. Autorami idei kreatywnej są Mirek Kulisz i Łukasz Jankowski.
hi Grupa odpowiada także za key visual, kreacje reklamowe, landing page, planowanie i zakup mediów, z kompleksową realizacją kampanii w kanale digital (m.in. programmatic, video online, content marketing, mobile z wykorzystaniem formatów rich media).
Za planowanie i zakup powierzchni reklamowej w telewizji odpowiada OMD.
Kampania potrwa do końca grudnia 2020.