Internet2018-07-01
17

Marta Hildebrand kierownikiem ds. wzrostu w Gazeta.pl

Marta HildebrandMarta Hildebrand

Od lipca funkcję kierownik ds. wzrostu w Gazeta.pl (Agora) objęła Marta Hildebrand, która wcześniej pracowała w Wirtualnej Polsce.

Marta Hildebrand będzie odpowiedzialna m.in. za dział SEO, dział social media i zespół growth-hackingowy.

– Cały czas testujemy różne rozwiązania, dzięki którym możemy jeszcze skuteczniej odpowiadać na potrzeby naszych użytkowników i znajdować sposoby na dostarczanie im treści zgodnych z ich zainteresowaniami. Jestem przekonana, że bogate doświadczenie Marty Hildebrand będzie dla nas ważnym wsparciem w rozwoju kolejnych projektów zasięgowych Gazeta.pl – mówi Agnieszka Siuzdak, dyrektor ds. wzrostu biznesu contentowego.

Hildebrand dotychczas pracowała w Wirtualnej Polsce, gdzie jako product owner zajmowała się biznesowym rozwojem serwisów z kategorii Styl Życia, Rozrywka, Zdrowie i Parenting (m.in. Pudelek.pl, WP Kobieta, Gwiazdy, Film, Kuchnia, Turystyka, ABCZdrowie i Parenting.pl). U tego samego wydawcy, wcześniej była product ownerem platformy publishingowej i rozwijała i nadzorowała projekt przeniesienia na tę platformę kilkunastu serwisów z portfolio WP.

W maju tego roku serwis Gazeta.pl odwiedziło 2,79 mln użytkowników, którzy wygenerowali 97,03 mln odsłon.

 

Autor:jd

Więcej informacji:Marta Hildebrand, Gazeta.pl, Agora

KOMENTARZE(17)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas