Reklama2013-10-03
3

Marta Wiercińska: z Atmedia na dyrektora handlowego w Starcomie

Marta Wiercińska, dotychczas dyrektor komercyjny w biurze reklamy mediów tematycznych Atmedia, obejmie stanowisko dyrektora ds. handlowych w grupie Starcom MediaVest (SMV).

Wiercińska będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz realizację strategii negocjacyjnych w tradycyjnych i cyfrowych kanałach komunikacji dla wszystkich agencji i departamentów SMV. Do grudnia 2012 r.  ten obszar kompetencji podlegał bezpośrednio Piotrowi Piętce, który przejął wówczas zarządzanie całą grupą SMV.

Marta Wiercińska przez ostatnie dziewięć lat była związana z firmą Atmedia. Ostatnio, jako dyrektor komercyjny, odpowiadała za sprzedaż reklam oraz biznes interaktywny. W dziale sprzedaży reklam zarządzała pracą czterech zespołów. Przygotowywała i wdrażała politykę handlową firmy, opracowywała i realizowała strategie negocjacyjne. W dziale interaktywnym zajmowała się rozwojem produktu, negocjacjami z rynkiem reklamowym oraz poszerzaniem kompetencji zespołu. Wcześniej przez sześć lat pracowała w biurze reklamy firmy Media Express. Karierę w branży mediowej rozpoczęła w białostockiej agencji reklamowej Publikator, w 1997 roku.

Ukończyła studia na wydziale Marketing i Zarządzanie na Politechnice Białostockiej.

Autor:pr

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas