Reklama2018-03-30
0

Martin Renaud globalnym szefem marketingu w Mondelez

Martin Renaud objął stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu w firmie Mondelez International, do której należą takie marki jak Milka, Halls, Oreo. Poprzednio funkcję tę pełnił Dany Anderson, który odszedł z firmy w ub.r.

Martin Renaud będzie odpowiedzialny za marketing wiodących marek Mondelez, m.in. Milki, Oreo, Cadbury Dairy Milk i gumy Trident. Będzie nadzorować prace zespołów odpowiedzialnych za strategię marek, relacje z agencjami, a także media i technologie cyfrowe.

Powołanie Martina Renauda na to stanowisko wiąże się z restrukturyzacją marketingu w firmie. Będzie mu podlegać czterech nowo mianowanych regionalnych dyrektorów ds. marketingu.

I tak w nowo utworzonym zespole Debora Koyama oejmie rolę regionalnego dyrektora ds. marketingu w Europie. Ostatnio pracowała w ABInBev, gdzie była wiceprezesem ds. marketingu globalnego dla Stella Artois & Craft.

Z kolei Jason Levine związany z Mondelez od dwóch dekad awansował na stanowisko dyrektora ds. marketingu odpowiedzialnego za region Ameryki Północnej, a Maria Mujica została regionalnym dyrektorem ds. marketingu w Ameryce Łacińskiej. Natomiast w Azji Mie-Leng Wong dołącza do firmy jako dyrektor ds. marketingu odpowiedzialny za rynki Azji, Bliskiego Wschodu i Afryki. Dotychczas pracował w działach marketingu Unilevera i Heinekena.

Martin Renaud ostatnio pracował w firmie Danone, gdzie był prezesem dla kategorii Fresh Dairy na region Europy.

Autor:bg

Więcej informacji:Martin Renaud, Mondelez

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas