Reklama2019-09-16
1

Mateusz Gessler w reklamach mrożonek Hortex (wideo)

Mateusz Gessler w reklamie HortexuMateusz Gessler w reklamie Hortexu

Restaurator Mateusz Gessler, znany m.in. z roli jurora w programie „Masterchef Junior”, w TVN jest twarzą nowej kampanii reklamowej mrożonych warzyw i owoców oraz gotowych zup mrożonych Hortex. Kampanię przygotowała agencja Opus B.

W spocie Mateusz Gessler opowiada o zabieganych i zajętych codziennymi obowiązkami ludziach. Przekonuje, że doskonałym rozwiązaniem dla nich są gotowe mrożone zupy marki Hortex. Wskazuje m.in. na zupę pomidorową z makaronem. Na koniec 30-sek. spotu restaurator przekonuje, że takim osobom „Hortex ułatwia życie”.

Nowa reklama Hortexu emitowana jest m.in. w telewizji i internecie. Za jej kreację odpowiada agencja Opus B. Media do kampanii tej firmy kupuje i planuje dom mediowy MediaCom (GroupM/WPP), natomiast za zakup mediów online odpowiada agencja Pure Play.

Spot wyprodukowała Papaya Films, reżyserem był Tadeusz Śliwa, postprodukcją zajęło się studio Lunapark. Za przygotowanie strategii, kreacji i całości działań w internecie odpowiada agencja F11. Projekty opakowań zup gotowych stworzyła agencja HiBrands.

W ostatnich miesiącach Hortex koncentrował swoje działania reklamowe głównie na promocji napojów i soków.

Mateusz Gessler wcześniej promował markę Bosch, ciastka belVita (Mondelez) oraz Pasaże Tesco.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas