Reklama2017-11-22
0

Matka Natura w reklamie soków pomarańczowych Hortex (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Hortex z Matką Naturą w roli głównej, w której promowane są soki pomarańczowe w nowych opakowaniach. Za akcję odpowiadają Opus B, Papaya Films, Lunapark i OMD.

Postać Matki Natury po raz kolejny gości w spocie Hortexu. Tym razem zostaje przedstawiona jako romantyczna kobieta. Dzięki niej powstają pomarańczowe soki, wyciskane ze świeżych owoców.

W najnowszej reklamie podkreśla się nowe opakowania reklamowanych produktów. Ich typografia została oczyszczone, wyraźnie wzmocniono branding. Nowy design obejmuje całą linię soków i nektarów Hortex.

30-sekundowy spot emitowany jest w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kampania trwa od 13 listopada.

Za kreację kampanii odpowiada Opus B, reżyserią spotu zajął się Tadeusz Śliwa, produkcją Papaya Films, postprodukcją Lunapark. Media zaplanował i kupił dom OMD.

Spoty Hortexu z udziałem Matki Natury emitowane są od 2015 roku. Ta bohaterka  pojawiła się m.in. w spotach promujących soki tłoczonenapoje, a ostatnio – soki dla dzieci Leon.

Autor:jd

Więcej informacji:Hortex, Matka Natura

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas