Reklama2015-12-08
0

MEC przejmuje od Havas Media obsługę mediową PKP i PKP Intercity

Spółka Polskie Koleje Państwowe zakończyła przetarg na obsługę mediową jej wizerunkowo-produktowych kampanii spółek PKP i PKP Intercity wybierając w nim dom mediowy MEC. Agencja będzie pracować dla przewoźnika do końca września 2016 roku.

Początkowo PKP SA ogłosiła przetarg na obsługę mediową w lipcu br. We wrześniu go jednak unieważniono, bo „w postępowaniu nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu”. Zaraz potem przetarg wznowiono.

Z naszych ustaleń wynika, że oferty złożyło w nim pięć firm, ich nazw jednak nie ujawniono.

Do zadań MEC należeć będzie - zgodnie z briefem przetargowym - m.in. opracowane strategii mediowej dla spółek PKP i PKP Intercity, opracowywanie mediaplanów, doradzanie przy podziale budżetów mediowych oraz negocjacje warunków handlowych z właścicielami mediów. MEC ma pracować dla PKP SA do końca września 2016 roku.

W tym roku planowaniem i zakupem mediów dla PKP zajmował się dom mediowy Havas Media wybrany w przetargu jesienią ub.r.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas