Dom sprzedaży Media Impact Polska wprowadza trzy nowe formaty rich media: Corner rich media, Floater rich media i Rectangle swipe. To kolejny etap rozwoju oferty reklamowej spółki na urządzenia mobilne.
Corner rich media to forma graficzna pozycjonowana w prawym górnym rogu strony, która za sprawą animacji zachęca do odkrycia komunikatu, który kryje się „pod” stroną.
Floater rich media emituje się po prawej stronie w formie zakładki. Zakładka po wysunięciu prezentuje na planszy komunikat reklamowy. Ważną właściwością formatu jest fakt, iż floater przemieszcza się wraz z przewijaniem strony.
Z kolei Rectangle swipe składa się z dowolnej liczby powiązanych ze sobą plansz tworzących spójny komunikat. Główna funkcjonalność formatu to dotykowa nawigacja pomiędzy planszami (swipe).
- Formy rich media cieszą się niesłabnącą popularnością. Wprowadzone produkty to odpowiedź na stałe zapotrzebowanie rynku w obszarze niestandardowych rozwiązań mobilnych (floater oraz corner) - mówi Magdalena Jabłońska, dyrektor sprzedaży specjalnej i członek zarządu Media Impact Polska.
Nowe formaty będzie można emitować w modelu pakietowym. Klient ma możliwość dotarcia do odpowiedniej grupy docelowej wybierając jeden z przygotowanych pakietów. Są to: info, biznes, kobieta, facet, moto oraz sport.
Rich media to formy reklamowe dzięki którym firma może prowadzić komunikację marketingową, skłaniając odbiorcę do interakcji. Sposób prezentowania treści reklamowej pozwala na zamieszczenie wszystkich elementów przekazu reklamowego w jednym miejscu - chodzi o galerie, wideo, wtyczki społecznościowe, animacje, formularze itp.