Reklama2015-07-24
0

MediaCom obsłuży europejski budżet Betfair

Dom mediowy MediaCom wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu marketingowego internetowej firmy bukmacherskiej Betfair w Europie. Jego wielkość szacowana jest na 15 mln funtów.

Przez ostatnie dwa lata planowaniem i zakupem mediów dla Betfair zajmował się dom mediowy Arena należący do Havas Media Group  od 2013 roku.

Przetarg na wybór nowego dostawcy mediów ogłoszono w maju br., po tym jak dyrektorem marketingu bukmachera został Johnyy Devitt.

Betfair działa na rynku od 2000 roku. Jej właściciele twierdzą, że jest największą na świecie internetową firmą bukmacherską i ma 1,7 mln aktywnych klientów.

Autor:bg

Więcej informacji:MediaCom, Betfair

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas