Reklama2017-06-28
0

MediaCom wygrał przetarg na globalną obsługę mediową Peugeota i Citroena

Dom mediowy MediaCom zajmie się obsługą globalnego budżetu mediowego koncernu motoryzacyjnego PSA Group, do którego należą takie marki jak Peugeot i Citroen. Budżet ten szacowany jest na 875 mln euro rocznie.

Z nieoficjalnych informacji, do których dotarł serwis Campaignlive, MediaCom pokonał w przetargu m.in. dom mediowy Zenith. We wcześniejszym jego etapie brały też udział agencje należące do grup Havas i Omnicom.

Koncern PSA ogłosił przetarg na globalną obsługę mediową w marcu br. Wówczas pojawiły się informacje, że ta francuska firma chce skonsolidować obsługę mediową na całym świecie w jednej agencji. Dotychczas planowaniem i zakupem mediów dla tego marketera zajmowały się m.in. agencje Havas i OMD. Havas - m.in. we Francji, Hiszpanii, Ameryce Łacińskiej, i na innych rynkach.

OMD z kolei - w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Włoszech.

W Polsce za obsługę mediową Peugeota odpowiada Media Direction OMD.

 

Autor:bg

Więcej informacji:MediaCom, Peugeot, Citroen, PSA Group

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas