Internet2013-08-21
0

Megapanel mobilny: Onet.pl przed WP.pl, mocno w górę Allegro i GG oraz o2

W czerwcu br. serwisy Wirtualnej Polski i Orange zanotowały 2,6 mln odsłon mobilnych mniej niż miesiąc wcześniej. Duże wzrosty osiągnęły za to strony Allegro i GG oraz o2, a zyskały też witryny Onetu, Gazeta.pl i Interii.

Dane z Megapanelu PBI/Gemius pokazują, że w czerwcu br. na stronach Wirtualnej Polski i Orange wykonano 179,84 mln odsłon mobilnych, czyli 2,57 mln mniej niż w maju. W pierwszej dziesiątce zestawienia spadki zanotowały też serwisy Społeczności.pl (o 6,02 mln odsłon, do 49,14 mln), Photoblog.pl (o 2,3 mln odsłon, do 21,09 mln) i witryny Polskapresse (o 910 tys. odsłon, do 12,32 mln).

Za to strony Allegro i GG zyskały w skali miesiąca aż 27,45 mln odsłon mobilnych, w czerwcu notując ich 102,68 mln i jako trzeci wydawca internetowy w Polsce przekraczając pułap 100 mln odsłon mobilnych miesięcznie. Serwisy Grupy o2 miały 7,51 mln odsłon więcej niż w maju, strony Onetu - 4,1 mln więcej, serwisy Interii - 2,14 mln więcej, a witryny Gazeta.pl - 1,18 mln więcej.

>>> Facebook, YouTube i NK.pl w dół, zyskują WP i Orange, Gazeta.pl i Interia.pl

Zobacz tabelę


Pod względem liczby cookies mobilnych strony Allegro i GG zyskały w skali miesiąca 141 tys., serwisy Interii - 77 tys., a witryny Grupy o2 - 74 tys. Za to serwisy WP i Orange straciły 105 tys., a strony Ringier Axel Springer - 69 tys. Liderem tego zestawienia jest Grupa Onet.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w czerwcu 2013 roku

Zobacz tabelę


Onet.pl zyskał w skali miesiąca 4,03 mln odsłon mobilnych i awansował na pierwsze miejsce, spychając w dół WP.pl, która straciła 3,84 mln odsłon. O2.pl zanotowało 5,43 mln odsłon mobilnych więcej niż w maju, Fotka.pl - 5,87 mln mniej, a Allegro.pl - 2,45 mln mniej.

Zobacz tabelę


Wśród serwisów notujących największy udział odsłon mobilnych we wszystkich odsłonach tak jak miesiąc wcześniej przeważają strony Wirtualnej Polski. Przy czym serwis informacyjny Mini WP stracił w porównaniu z majem 4,33 mln odsłon mobilnych, a dział sportowy -  1,46 mln. Za to serwis kulturalno-rozrywkowy zyskał 1,45mln odsłon.

Zobacz tabelę

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas