Internet2013-11-04
0

Megapanel mobilny: Onet z ponad 200 mln odsłon, Wirtualna Polska w dół

Shutterstock.comShutterstock.com

W sierpniu br. Grupa Onet, po dużym wzroście w skali miesiąca, jako pierwszy polski wydawca zanotowała ponad 200 mln krajowych odsłon mobilnych. Z miesiąca na miesiąc sporo zyskały też Allegro i GG, za to spadek zanotowała Wirtualna Polska z Orange.

Z danych Megapanelu PBI/Gemius wynika, że serwisy Grupy Onet w sierpniu br. zanotowały 205,5 mln krajowych odsłon mobilnych, aż o 19,7 mln więcej niż w lipcu. Tym samym Onet - jako pierwszy polski - wydawca przekroczył miesięczny poziom 200 mln krajowych odsłon mobilnych.

Przed rokiem, w sierpniu ub.r., strony Onetu zanotowały jedynie 84 mln takich odsłon.

Serwisy Wirtualnej Polski i Orange z lipca na sierpień straciły 3 mln krajowych odsłon mobilnych i zostały wyprzedzone przez Grupę Onet. Za to strony Allegro i GG zyskały w skali miesiąca 18,9 mln krajowych odsłon mobilnych, a niewielkie wzrosty zanotowały też Gazeta.pl, Interia i Grupa o2.

>>> Google, YouTube i Facebook zyskują użytkowników, w dół NK.pl (Megapanel z sierpnia)

Zobacz tabelę


Pod względem liczby "cookies krajowych mobilnych" wzrosty zanotowali wszyscy czołowi wydawcy. Najwięcej, 376 tys. cookies, czyli o 11,6 proc. w górę, zyskała Grupa Allegro - GG.

>>> Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2013 roku

Zobacz tabelę


Sam portal Onet.pl zyskał w skali miesiąca 17,6 mln krajowych odsłon mobilnych i zdecydowanie powiększył przewagę nad WP.pl, która miała 2,1 mln odsłon mniej niż miesiąc wcześniej. Tablica.pl zanotowała 10,6 mln odsłon więcej, a Allegro.pl - 4,4 mln więcej niż w lipcu.

>>> Megapanel z wynikami streamingu audio/wideo bez czołowych wydawców. „Nie będziemy publicznie testować rozwiazań Gemiusa”

Zobacz tabelę


Wśród stron, na których odsłony mobilne stanowią największą część wszystkich odsłon, niezmiennie przeważają serwisy Wirtualnej Polski. Przy czym strony Mini WP dotyczące kultury i rozrywki oraz sportu zanotowały po ponad milion krajowych odsłon mobilnych mniej niż miesiąc wcześniej, a Mini WP lifestyle’owe - 807 tys. mniej, za to Mini WP o biznesie i finansach zyskała milion odsłon.

Zobacz tabelę

 

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas