Które serwisy tematyczne najbardziej zyskały, a które najbardziej straciły na popularności w Polsce w ub.r.? Przedstawiamy podsumowanie badania Megapanel PBI/Gemius w ostatnich 7 kategoriach.
- Megapanel za 2010: kto zyskał, kto stracił (cz. I)
- Megapanel za 2010: kto zyskał? (cz. II)
Mapy i lokalizatory
Znacząco wzrosła odwiedzalność stron Gazeta.pl i Interia.pl z tej kategorii. Za to mapy i lokalizatory Wirtualnej Polski (głównie docelu.pl) zanotowały więcej użytkowników, ale mniej odsłon.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Nowe technologie
Serwisy Wirtualnej Polski w grudniu ub.r. odwiedziło prawie 2 mln użytkowników więcej niż rok wcześniej, wykonując ponad 30 mln odsłon więcej. Za to strony IDG straciły ok. 1,3 mln real users i ponad 5 mln odsłon.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Motoryzacja
Największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły dwie najpopularniejsze witryny. Przy czym liczba odsłon otomoto.pl zwiększyła się aż o prawie 120 mln.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Budownictwo i nieruchomości
Najbardziej w tej kategorii zyskały serwisy Gazeta.pl, otodom.pl i nieruchomosci-online.pl.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Hosting
W czołówce tej kategorii jedynie cba.pl osiągnęło w grudniu ub.r. lepsze wyniki niż rok wcześniej. Za to największy spadek zanotowały serwisy Yoyo.pl.
Zobacz tabelęZobacz tabelę
Firmowe
Liczby polskich użytkowników stron Mozilli, Orange i Adobe zwiększyły się w ub.r. po ponad milion. Mniejsze wzrosty zanotowały pozostałe serwisy firmowe, z wyjątkiem witryn Microsoftu.
Zobacz tabelęZobacz tabelę