Internet2011-03-10
2

Megapanel za 2010: kto stracił? (cz. III)

Które serwisy tematyczne najbardziej zyskały, a które najbardziej straciły na popularności w Polsce w ub.r.? Przedstawiamy podsumowanie badania Megapanel PBI/Gemius w ostatnich 7 kategoriach.


- Megapanel za 2010: kto zyskał, kto stracił (cz. I)
- Megapanel za 2010: kto zyskał? (cz. II)


Mapy i lokalizatory

Znacząco wzrosła odwiedzalność stron Gazeta.pl i Interia.pl z tej kategorii. Za to mapy i lokalizatory Wirtualnej Polski (głównie docelu.pl) zanotowały więcej użytkowników, ale mniej odsłon.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Nowe technologie

Serwisy Wirtualnej Polski w grudniu ub.r. odwiedziło prawie 2 mln użytkowników więcej niż rok wcześniej, wykonując ponad 30 mln odsłon więcej. Za to strony IDG straciły ok. 1,3 mln real users i ponad 5 mln odsłon.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Motoryzacja

Największe wzrosty odwiedzalności osiągnęły dwie najpopularniejsze witryny. Przy czym liczba odsłon otomoto.pl zwiększyła się aż o prawie 120 mln.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Budownictwo i nieruchomości

Najbardziej w tej kategorii zyskały serwisy Gazeta.pl, otodom.pl i nieruchomosci-online.pl.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę

 

Hosting

W czołówce tej kategorii jedynie cba.pl osiągnęło w grudniu ub.r. lepsze wyniki niż rok wcześniej. Za to największy spadek zanotowały serwisy Yoyo.pl.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Firmowe

Liczby polskich użytkowników stron Mozilli, Orange i Adobe zwiększyły się w ub.r. po ponad milion. Mniejsze wzrosty zanotowały pozostałe serwisy firmowe, z wyjątkiem witryn Microsoftu.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

Więcej informacji:Megapanel, Megapanel PBI/Gemius

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas