Internet2011-03-09
1

Megapanel za 2010: kto zyskał? (cz. II)

Które serwisy tematyczne najbardziej zyskały, a które najbardziej straciły na popularności w Polsce w ub.r.? Przedstawiamy podsumowanie badania Megapanel PBI/Gemius w kolejnych 6 kategoriach.

 Megapanel za 2010: kto zyskał, kto stracił (cz. I)

Informacje i publicystyka

W tej kategorii przeważają wzrosty odwiedzalności. Najwięcej użytkowników (prawie 1,2 mln) i odsłon (ponad 60 mln) zyskały strony Wirtualnej Polski.  

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę

 

Biznes, finanse, prawo

Większość stron z tej kategorii zanotowała wzrosty – największe osiągnęły serwisy Onetu i Wirtualnej Polski. Tylko Grupa Bankier.pl w ujęciu procentowym nieznacznie straciła na zasięgu. 

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę

  
Megapanel za 2010: kto zyskał, kto stracił (cz. I)

 
Wyszukiwarki i katalogi

Google zyskało prawie 1 mln polskich użytkowników, ale w ujęciu procentowym – w związku z rosnącą liczbą internautów w naszym kraju – zanotowało minimalny spadek zasięgu. Wyraźnie zwiększyła się odwiedzalność pkt.pl.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Praca

Największe wzrosty – po ok. 500 tys. użytkowników – osiągnęły strony rekrutacyjne Wirtualnej Polski oraz jobrapido.pl. Za to zasięg infopraca.pl spadł o ponad 1 proc.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę

 

Publiczne

Najpopularniejsze strony z tej kategorii zanotowały nieznaczne wzrosty zasięgu. Wyjątkiem serwis Państwowej Komisji Wyborczej, który w grudniu 2009 roku z oczywistych względów nie znalazł się w czołówce zestawienia.

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelęZobacz tabelę

 
E-commerce

Groupon w ciągu 8 miesięcy na polskim rynku osiągnął prawie 20-procentowy zasięg. Spore wzrosty odwiedzalności zanotowały też strony Allegro.pl i Spolecznosci.pl oraz okazje.info.pl. 

Zobacz tabelę

 

Zobacz tabelę


Megapanel za 2010: kto zyskał, kto stracił (cz.I)

Autor:Tomasz Wojtas

Więcej informacji:Megapanel, Megapanel PBI/Gemius

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas