Wszystkie tytuły w segmencie pism dla mężczyzn w lipcu br. zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Najwięcej stracił będący liderem zestawienia „Men’s Health”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w lipcu 2016 roku wyniosła 41 696 egz. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 24,92 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu miesięczników męskich.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska). Magazyn ten zanotował stratę wynoszącą 22,57 proc. W efekcie dało mu to wynik sprzedażowy na poziomie 26 873 egz.
Na podium uplasowało się jeszcze „Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 18,76 proc. do 24 693 egz.
Oczko niżej znalazł się miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego wynik sprzedażowy zmalał o 19,60 proc. do 22 126 egz.
Sprzedaż ogółem lipcowo-sierpniowego numeru dwumiesięcznika „Esquire” (Marquard Media Polska) wyniosła 10 761 egz., po spadku względem drugiego numeru o 16,18 proc. Magazyn ten wydawany jest od 27 lutego ub.r.
Dodajmy, że wynik biznesowego miesięcznika „Forbes” (Ringier Axel Springer Polska) w lipcu br. poszedł w dół o 6,86 proc. do poziomu 22 258 egz.
Zobacz tabelęW porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem wśród miesięczników męskich pochwalić się mógł „CKM” - było to 11,89 proc.
Największy spadek, wynoszący 7,60 proc., odnotował tutaj „Playboy”. Z kolei sprzedaż miesięcznika „Forbes” zwiększył się o 3,64 proc.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.