Reklama2018-05-04
0

Mercedes-Benz zaczął przetarg na globalną obsługę mediową

Kilkanaście tygodni po rozstrzygnięciu globalnego przetargu na obsługę reklamową i wyborze agencji Publicis, koncern samochodowy Mercedes-Benz rusza z przetargiem na globalną obsługę mediową. Obecnie współpracuje w tym zakresie z OMG i Wavemaker.

Od początku lipca obsługą reklamową firmy będzie zajmować się specjalnie utworzona w strukturze Publicis Groupe agencja Publicis Emil. Będzie pracować dla tego producenta samochodów na 37 rynkach, z wyłączeniem USA i Chin.

Teraz Mercedes-Benz rusza z przetargiem na obsługę mediową. Obsługi w tym zakresie bronić będą OMG (odpowiada za USA) i Wavemaker (pozostałe rynki).

Zysk netto Mercedesa w I kwartale br. wyniósł 2,85 mln dolarów, o 11 proc. mniej niż rok wcześniej. Przychody firmy w tym okresie wzrosły w skali roku o 3 proc., do 48 mln dolarów. Ogłoszono wzrost wydatków na nowe technologie i innowacje.

Autor:bg

Więcej informacji:Mercedes-Benz, przetarg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas