Internet2020-10-15
2

Messenger po liftingu

Facebook zmienił wygląd ikony Messengera. To część procesu aktualizacji aplikacji.

W logo aplikacji komunikatora Facebooka pozostał charakterystyczny dymek czatu z błyskawicą, zmianie uległa jednak kolorystyka. Zamiast niebieskiego widać gradientowi, co nieco przypomina widok znany z Instagrama.

Obok ikony zmieniono także kolor czatu, wprowadzono też nowe motywy i niestandardowe reakcje. Niebawem pojawią się też naklejki selfie i tryb znikania - to ma jeszcze bardziej polepszyć doświadczenie użytkownika i pomóc w spersonalizowaniu aplikacji.

Nowy wygląd aplikacji stopniowo udostępniany jest użytkownikom urządzeń z iOS i Androidem.

Na początku października Facebook rozpoczął wprowadzanie nowego rozwiązania, dzięki któremu możliwe jest przesyłanie wiadomości z Instagrama do komunikatora Messenger. Nowa funkcja pozwala przesyłać wiadomości do Messengera z wykorzystaniem różnych narzędzi oferowanych przez ten komunikator, takich jak reakcje czy dobór tła dla wysyłanej wiadomości.

To pierwszy etap zapowiedzianej przez Zuckerberga integracji wszystkich elementów ekosystemu Facebooka.

Czytaj także: Facebook usuwa kilkaset fejkowych kont wspierających Trumpa

Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2020 r. 18,69 mld dol. To o 11 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (16,89 mld dol.). Przychód z reklam firmy wyniósł 18,32 mld dol., co oznacza wzrost o 10 proc. w ujęciu rocznym. Facebook zanotował w II kwartale zysk netto w wysokości 5,18 mld dol., w porównaniu do 2,62 mld dol. zysku w II kwartale roku 2019 (+98 proc.).

Autor:jd

Więcej informacji:Messenger, Facebook

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas