Internet2023-03-30
0

Meta z nowymi rozwiązaniami w zakresie reklam wideo, likwiduje program rezerwacji In-Stream

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Meta, właściciel Facebooka i Instagrama ogłosiła nowe możliwości wideo dla reklamodawców. Wśród nich są m.in. przycisk wezwania do działania, bezpośrednia integracja z WhatsApp i narzędzia do pomiaru interakcji.

W lipcu ubiegłego roku Meta zaczęła umożliwiać firmom przekształcanie ich Reels na Instagramie w reklamy, które, jak miała nadzieję firma, pomogą im dotrzeć do nowych odbiorców i zwiększyć zaangażowanie. Teraz reklamodawcy mogą zamienić organiczne posty graficzne i wideo w reklamy w Menedżerze reklam na Facebooku Reels, a także dodać przycisk wezwania do działania do swojej reklamy.

Ponadto Meta uruchamia reklamy typu „kliknij, aby wysłać wiadomość” i optymalizację konwersji WhatsApp, dostępne dla reklam na Facebooku Reels.

„Zazwyczaj wyświetlamy reklamy Click to Messenger osobom, które najprawdopodobniej zainicjują rozmowę z firmą na WhatsApp, Messengerze lub Instagramie” – wyjaśnia firma.

Te nowe aktualizacje mają zachęcić  reklamodawców korzystających z celów "Sprzedaż", "Zaangażowanie" lub "Ruch" do dodania przycisku „Wyślij wiadomość” do swoich reklam Facebook Reels, aby dać ludziom możliwość rozpoczęcia rozmowy w WhatsApp lub Messengerze bezpośrednio z reklamy.

Aby pomóc reklamodawcom zobaczyć większą skuteczność reklam Reels, Meta wprowadza również obsługę pomiarów zaangażowania postów w przypadku reklam na Facebooku Reels, umożliwiając reklamodawcom pomiar całkowitej liczby działań (reakcji, komentarzy i polubień), które ludzie wykonują wokół określonej reklamy i porównaj je z zaangażowaniem z innych reklam lub kampanii.

Dotyczy to reklam nakładkowych (banery lub karuzele obrazów na początku Rolki) i reklam Post-Loop (samodzielne reklamy wideo możliwe do pominięcia na końcu Rolki).

Ponadto Meta ogłosiła, że ​​zakończy swój program In-Stream Reserve – ekskluzywny program, który zapewnia wysokiej jakości stronom wideo na Facebooku dostęp do najlepszych możliwości reklamowych - pod koniec 2023 r. , gdy wszystkie istniejące umowy zostaną zakończone.

Dzięki Reels, ofercie krótkich filmów wideo na Instagramie i Facebooku, Meta chce konkurować z TikTok, jednocześnie zapewniając reklamodawcom nowe sposoby przyciągania uwagi konsumentów.

Autor:bg

Więcej informacji:Meta, Facebook, Instagram, Reels, reklamy

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas