Reklama2021-01-27
1

Metod Furniture odświeża wizerunek

Firma Metod Furniture, producent mebli z Piły, w związku z rozwojem przeprowadziła rebranding.

Metod Furniture zdecydowało się na nową identyfikację wizualną w związku z dużym rozwojem firmy i zaistnieniu na rynku francuskim.

Wprowadzone zmiany obejmują przede wszystkim stronę internetową firmy, jej logo, jak i wygląd materiałów produkcyjnych oraz promocyjnych.

Nowe logo Metod Furniture

Nowe logo firmy nawiązuje do profilu jej działalności, opierającej się na wytwarzaniu mebli. Ma ono również ciekawy akcent kolorystyczny w postaci turkusowej kropki, który ma stanowić znak wyróżniający tę markę. Wprowadzone zmiany są niezwykle spójne i tworzą zwartą całość.

Wybór logo i jego symbolika nie są przypadkowe. Składa się ono z liter „M” i „F”, które oczywiście są pierwszymi znakami nazwy przedsiębiorstwa Metod Furniture. Dodatkowo w logo zostały umieszczone figury geometryczne, takie jak prostokąty i kwadraty, symbolizujące formą meble. Mają one nawiązywać do profilu działalności firmy, która zajmuje się ich produkcją. Całość dopełnia jasna, mocna, turkusowa kropka, odzwierciedlająca profesjonalizm i solidność marki w zakresie świadczonych usług.

Proces rebrandingu firmy Metod Furniture został przeprowadzony przez agencję Uphagen, która kiedyś działała jako agencja Socialove.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas